كري خواني سرمربي تيم ملي فوتبال كره جنوبي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كري خواني سرمربي تيم ملي فوتبال كره جنوبي
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی

سرمربي تيم ملي فوتبال كره جنوبي با اعتماد به نفس بيش از اندازه تيمش را برنده ديدار مقابل ايران در مرحله يك چهارم نهايي جام ملت‌هاي آسيا مي‌داند.

به گزارش ايسنا، چوكوانگ رائه سرمربي تيم ملي فوتبال كره جنوبي در كنفرانس مطبوعاتي  درباره بازي مقابل ايران گفت: تيم ايران را به خوبي آناليز كرديم و فردا نشان مي‌دهيم كه چقدر خوب كار كرده‌ايم و چه روند رو به رشدي داريم.

سرمربي تيم ملي كره جنوبي با متفاوت دانستن روند ديدارهاي پلي آف نسبت به بازيهاي مرحله گروهي گفت: هم ما و هم ايران در گروه خوب كار كرديم و نمايش قابل قبولي داشتيم اما ديدار در اين مرحله با ديدار در مرحله گروهي متفاوت است و هر تيمي كه بهتر بازي كند برنده بازي خواهد بود.

كوانگ رائه درباره شناخت افشين قطبي از بازيكنان كره جنوبي هم گفت: من به قطبي تبريك مي‌گويم. ايران مقابل كره شمالي بازي خوبي انجام داد. قطبي مربي است كه راه فوتبالش را از كره جنوبي طي كرده است. ايران در مرحله گروهي نمايش قابل قبولي داشت. قطبي مربي تاكتيكي است اما نمي‌دانم چرا تيمش به جام جهاني صعود نكرد. ايران در مرحله گروهي نمايش خوبي داشت و توانست از گروهش صعود كند.

وي درباره اشتباه‌هاي داوري در جام ملتهاي آسيا گفت: اشتباه مسلما وجود داشته اما فاحش نبوده است. اين برنامه‌هاي فوتبال است كه برنده بازي را تعيين مي‌كند.

كوانگ رائه درباره وضعيت تيمش گفت: ما در خط دفاع سازماندهي خوبي داريم اگر بتوانيم در ديدار مقابل ايران دفاع را محكم نگه داريم مي‌توانيم به پيروزي برسيم. حتي مدافعان علاقه به گل زدن دارند.

سرمربي تيم ملي كره جنوبي درپاسخ به اين سوال كه آيا واقعا ايراني‌ها ازشما مي‌ترسند يا خير گفت: تيمهاي ايران و كره جنوبي از لحاظ تاكتيكي با هم فرق دارند. البته هر دو تيم وضعيت خوبي دارند با اين وجود فكر مي‌كنم ايران بيشتر دوست داشت با استراليا بازي كند تا با ما .

كوانگ رائه در پايان با تشكر از هواداران گفت: از تماشاگراني كه هميشه حامي ما بودند تشكر مي‌كنم. اميدوارم مقابل ايران بهترين بازي را انجام دهيم و بهترين نتيجه را بگيريم تا خوشحال شوند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: